Dé partner voor uw communicatie

Vier redenen om met ons samen te werken

Geloofwaardigheid

Embuild is overal aanwezig.  We adviseren, informeren en ondersteunen onze leden op technisch, juridisch, sociaal en fiscaal gebied. Breng met ons uw boodschap geloofwaardig over.

Unieke mediamix

Onze prioriteit is kwaliteit. Daarom  beheren we zelf onze communicatiekanalen. In onze mediamix  vindt elk bouwberoep zijn gading.

Drie pijlers

Print, online en events. Dat zijn de drie pijlers van onze organisatie.  Elk lidbedrijf ontvangt maandelijks het ledenmagazine Embuild Magazine en is automatisch geabonneerd op vakspecifieke bladen. We organiseren ook de evenementen Belgian Roof Day, Dag van de Afwerking en Install Day.

Gratis en gerichte verspreiding

Met 16 magazines is Embuild de grootste uitgever van bouwbladen in België. Ons ledenblad wordt verspreid onder de 16.000 leden en duizenden niet-leden ontvangen ook onze vaktijdschriften, gratis én op naam. Onze publicatie Build Your Home Magazine, gericht naar particulieren, delen we uit tijdens Batibouw.

Interesse? Vragen? Contacteer onze account managers

<span>Kristel Dekempeneer</span>