Overslaan en naar de inhoud gaan
Dossierbeheerder Ledenbijdragen

Als nationaal overkoepelende werkgeversorganisatie vertegenwoordigt de Confederatie Bouw de bouwaannemers in heel België. De Confederatie bestaat uit gewestconfederaties, beroepsfederaties en lokale confederaties en richt zich op dienstverlening, belangenverdediging en informatieverspreiding voor aannemers en installateurs.

Momenteel kijkt de financiële afdeling uit naar een enthousiaste medewerker (m/v) :

Dossierbeheerder Ledenbijdragen

Functieomschrijving :

In deze functie maak je deel uit van een team van een 10-tal collega’s in de financiële afdeling en sta je in voor het ledenbeheer.

• Je staat in voor ons ledenbeheer: je beheert het volledige proces van de aansluiting over betalingen tot schrapping.
  • Je bent verantwoordelijk voor de berekening en de correcte inning van de ledenbijdragen.
  • Je behartigt de telefonische vragen van onze bouwbedrijven.
  • Je bent niet enkel aanspreekpunt voor onze leden, maar ook voor de diverse groeperingen binnen onze koepelorganisatie.
  • Je werkt, als gebruiker, mee aan de ontwikkeling van een nieuwe softwareapplicatie voor het beheer van de ledenbijdragen.
  • Je bent betrokken bij een veelheid van analyses en simulatieberekeningen.
  • Je volgt de onbetaalde dossiers op en verzekert de invordering.
  • Je zorgt voor een vlotte administratieve afhandeling gedurende het volledige proces.

Profiel :

• Je hebt een professionele bachelor (boekhouding, office management, ...) op zak of reeds enkele jaren relevante ervaring.
  • Je bent 2-talig Nederlands – Frans, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je kan vlot overweg met MS Office (Word en Excel).
  • Je hebt sterke administratieve skills, werkt graag met cijfers en je bent analytisch ingesteld.
  • Als aanspreekpunt voor de afdeling "Bijdragen" werk je klantvriendelijk en ben je 'diplomatisch assertief'; niet enkel ten aanzien van onze leden, maar ook onze interne klanten verwachten van jou een vlekkeloze service.
  • Jouw analytisch inzicht is een belangrijke meerwaarde bij de ontwikkeling van onze nieuwe software voor de berekening en de opvolging van de ledenbijdragen.
  • Je bent goed georganiseerd en kan autonoom werken.
  • Je bent een teamplayer, open, flexibel en positief ingesteld

Aanbod :

De Confederatie Bouw biedt werknemers een uitdagende werkplek, die ondernemerschap én initiatief vereist en dit in een toekomstgerichte en innovatieve sector in volle ontwikkeling.

De Confederatie biedt voor deze functie een interessant takenpakket, een aantrekkelijk loon en een uitgebreid pakket extralegale voordelen. Bovendien zijn we vlot bereikbaar met het openbaar vervoer (je werkplek is vlakbij de metrohalte Kunst-Wet gelegen).

Medewerkers van de Confederatie Bouw komen terecht in een moderne en inspirerende werkomgeving, waarin het aangenaam samenwerken is met collega’s. Dit alles in een sfeer van openheid en transparantie in combinatie met flexibele werkuren en telewerk.

Interesse :

Neem alvast een kijkje op onze website en sociale media:

Je kan schriftelijk reageren met je motivatiebrief en CV t.a.v. Goedele Akkermans, HR Business Partner, Confederatie Bouw op het e-mailadres Goedele.Akkermans@confederatiebouw.be

Bijkomende vragen?

Contacteer Goedele Akkermans : 02/545 56 16