Slotevenement 75 jaar Confederatie Bouw en CEO-wissel

75 jaar

Gisterenavond was het opnieuw feesten geblazen in het kader van 75 jaar Confederatie Bouw. Na de roadshows in de diverse provincies was het tijd voor het slotevent in het Maison du Bois in de Brusselse deelgemeente Etterbeek.

Daar vierden we niet alleen de 75 jaar van de Confederatie Bouw, maar zetten we ook Robert de Mûelenaere, onze gedelegeerd bestuurder die op 30 november met welverdiend pensioen gaat, in de bloemen. Het was meteen ook het moment waarop Niko Demeester uit de schaduw trad om het roer van Robert over te nemen als nieuwe CEO van de Confederatie. De avond werd vakkundig aan mekaar gepraat door Hanne Decoutere, nieuwsanker bij VRT NWS.

“Ik wil Robert van harte bedanken voor het feit dat hij een sterke, financieel gezonde Confederatie met duidelijke doelstellingen en een performant team nalaat aan zijn opvolger, Niko Demeester”, zei Thomas Scorier, voorzitter van de Confederatie Bouw.