Overslaan en naar de inhoud gaan
Veelgestelde vragen

Filter op:

Wachtwoord of toegangscode vergeten?

Vind het antwoord in onze FAQ

Stuur ons een mail en vermeld je ondernemingsnummer.

De vermelding: "Uw lidmaatschap bij Embuild is niet langer actief" betekent dat jouw verlopen lidmaatschap niet werd vernieuwd. Je kan het verlengen of een nieuw abonnement nemen.

Voor het lidmaatschap neem contact op met de dienst bijdragen.

Voor een online abonnement neem contact op met de dienst verkoop.

Op zoek naar een betrouwbare professional om je bouw- of verbouwplannen te realiseren? Surf dan www.buildyourhome.be. Je vindt er ook tal van nuttige tips en informatie.

Bedrijven die geen lid zijn en over geen bouwactiviteiten beschikken, kunnen een abonnement nemen om op het ledenportaal in te loggen. Ze kunnen hiervoor contact opnemen met bestellingen@embuild.be.

Bedrijven met bouwactiviteiten kunnen contact opnemen via de pagina lid worden.

We stellen twee soorten jaarabonnementen op onze onlinediensten voor. Het basispakket omvat een functie om aannemers op te zoeken volgens diverse criteria en een toegang tot de module 'Aanbestedingen'. Het globale pakket bundelt alle modules (Erkende Ondernemingen, Ledenlijst, Gerechtelijke berichten ...).

Bedrijven of particulieren die geen bouwactiviteit uitoefenen, kunnen zich perfect abonneren op sommige van onze onlinediensten.

Je kan je per e-mail abonneren via bestellingen@embuild.be.

Jouw abonnement gaat in zodra je bent ingeschreven.

Surf naar het menu 'Toegang leden' en meld je daar aan.