Publicaties & media

Embuild_magazine_NL_09-22_COVER_HIRES-1.png

Embuild Magazine

Embuild Magazine, het maandblad van de Embuild, behandelt de cruciale thema’s van de sector (zoals juridische en technische aspecten), en komt daarbij ook terug op de grote events die de sector doen leven zoals Open Wervendag. In elk nummer staat een speciaal dossier, afhankelijk van de actualiteit.

Vlaamse Schrijnwerker-03-2022-cover-1.png

De Vlaamse Schrijnwerker

Is het onafhankelijk vakblad voor de schrijnwerkersector, uitgegeven door Embuild – Afwerking. De Vlaamse Schrijnwerker besteedt op een professionele manier aandacht aan de technische en esthetische aspecten van schrijnwerk en brengt verslag uit van de meest recente ontwikkelingen en realisaties.

Vlaamse Schilder 2022-03-68_COVER_HIRES-1.png

De Vlaamse Schilder

De Vlaamse Schilder is het officieel Vlaamse vakblad uitgegeven door Embuild – Vlaamse Schilders. De Vlaamse Schilder besteedt op een professionele manier aandacht aan de technische en esthetische aspecten van schilderwerk en brengt verslag uit van de meest recente ontwikkelingen en realisaties.

Parket-Parquet-03-2022-cover-1.png

Parket/Parquet

Parket/Parquet is het officieel Belgisch vakblad uitgegeven door Embuild – Dé Parketplaatsers. De beroepsvereniging Dé Parketplaatsers zorgt voor de inhoudelijke invulling: beschrijven van projecten, interviews van vakmensen, relevante juridische en economische informatie, nieuwe producten van leveranciers.,

info Navap-UNEP 2022-4 nr 69_COVER.png

Info NaVAP

Info NaVAP is een informatieblad uitgegeven door het Koninklijk Nationaal Verbond van Aannemers van plafonneer-, cement-, staff- en ornamentwerk, droge bepleistering, dekvloeren, voegwerk en gevelreiniging vzw, of kortweg NaVAP

Heat+03-2022-NL-cover-1.png

Heat+

Heat+ is hét vakblad voor de installateur van HVAC & Sanitair. Techlink maakt als sectorfederatie deel uit van Embuild. Ons redactieteam schrijft zowel technische stukken over wetgeving en installatiemethodes als meer luchtige artikels.

Power+04-2022-NL-cover-1.png

POWER+

POWER+ is hét vakblad voor de elektrotechnische ondernemer. Techlink maakt als sectorfederatie deel uit van Embuild. Ons redactieteam schrijft zowel technische stukken over wetgeving en installatiemethodes als meer luchtige artikels.

Roof Belgium-08-2022_COVER.png

Roof Belgium

Roof Belgium is het onafhankelijk vakblad voor de dakensector, uitgegeven door Embuild –Afwerking. Roof Belgium besteedt op een professionele manier aandacht aan de technische en esthetische aspecten van daken en brengt verslag uit van de meest recente ontwikkelingen en indrukwekkende realisaties.

ruwbouw

Ruwbouw & algemene aanneming

Het vakblad van De Federatie van Algemene Bouwaannemers (Faba), een Koninklijke vereniging opgericht in 1881, groepeert 17 lokale verenigingen en verenigt ongeveer +/- 4500 ruwbouw- en algemene bouwaannemers.

SMP-Magazine 9 NL

Safety My Priority

Safety My Priority Magazine is de viermaandelijkse publicatie van de veiligheidscampagne van Embuild.

Beluister onze podcasts