Evenementen

Open Wervendag

Via Open Wervendag slagen we er ieder jaar in om tienduizenden gezinnen naar de bouwwerven te lokken. De bezoekers krijgen alle facetten van de bouw te zien, van energieneutrale appartementsgebouwen tot grootschalige infrastructuurwerken en enorme utiliteitsgebouwen. In de aanloop van dit event zien we ook ieder jaar de persbelangstelling voor de bouw toenemen. Open Wervendag is daarmee hét visitekaartje van de sector. www.openwervendag.be

BouwForum

Embuild organiseert ieder jaar een grootschalig evenement waarop één thema wordt uitgespit. Voor de editie 2023 vindt het BouwForum plaats in Paleis 10 Van Brussels Expo. Het thema dit jaar is: Verkiezingen 2024 : Embuild opent de werven. De Gouverneur van de Nationale Bank van België is onze keynotespeaker. www.bouwforumconstruction.be

Digital Construction Brussels

Dé vakbeurs voor alles rond digitalisering in de bouwsector. Digitalisering is immers het pad naar de toekomst. Mede dankzij de steun van partner WTCB staan inhoudelijke diepgang en kennisoverdracht centraal. Meer weten over deze beurs?

Install Day

Embuild en sectorfederatie Techlink zetten hun schouders onder deze vakbeurs voor elektrotechnici en installateurs van sanitair en verwarming. 4.200 bezoekers vonden in 2022 hun weg naar de hallen van Brussels Kart expo. www.installday.be

Dag van de Afwerking

Schrijnwerkers, schilders, stukadoors, tegelzetters en andere afwerkingsberoepen vinden hun gading op de Dag van de Afwerking. De standhouders geven er een staalkaart van alle nieuwe materialen en producten uit de sector. www.dagvandeafwerking.be