Overslaan en naar de inhoud gaan
Een netwerk om op te bouwen

Samenwerken is de basis van succesvol ondernemerschap. Een stevig netwerk maakt het verschil tussen problemen wel of niet oplossen. En opdrachten wel of niet binnenhalen. Als lid van Embuild leg je vlot nieuwe contacten. Met potentiële klanten, vakgenoten en andere professionals.

Je bedrijf is geen eiland. Door te netwerken verhoog je de zichtbaarheid. Je bouwt aan een reputatie, werkt aan vertrouwen en leert uit de fouten en successen van anderen. Zo bereik je makkelijker je doelen. Welke rol Embuild daarin speelt? We organiseren meerdere vakbeurzen en netwerkevents bij jou in de buurt. Tegelijk onderhouden we goede contacten met de pers en de politiek.

Défendre intérets

We verdedigen jouw belangen

Nieuwe wetten en regels die het aannemers en installateurs moeilijk maken? Een ongeval dat de bouwsector in een slecht daglicht stelt? Embuild verdedigt jouw belangen. Door de media de juiste feiten en cijfers te geven. En door regelmatig overleg te plegen met onze beleidsmakers, nationaal én regionaal. Er lopen ook verschillende campagnes om voor de bouwsector nieuw talent aan te trekken.

Events

Events in jouw buurt

De nieuwigheden in jouw vakgebied ontdekken? Embuild organiseert jaarlijks vier vakbeurzen. Eén dag en je bent volledig mee met de laatste trends en technieken. Een frisse kijk op uitdagingen voor de bouwsector? Die krijg je tijdens het BouwForum, met tal van inspirerende sprekers. Je hoeft je trouwens nooit ver te verplaatsen. Het hele jaar door organiseren we lokale netwerkevents. Om kennis bij te spijkeren, ervaringen uit te wisselen of ... voor een leuk moment onder collega’s.

Embuild zorgt ervoor dat we bij elkaar komen, dat we elkaar leren kennen.